Nity Huck. Czym są?

Nity Huck wykorzystuje się na szeroką skalę w przemyśle pojazdów szynowych, produkcji autobusów i samochodów ciężarowych, kontenerach, naczepach, konstrukcjach ramowych, a także innych branżach powiązanych z transportem. Są niezastąpione wszędzie tam, gdzie elementy i materiały łączne muszą spełniać niezwykle wysokie wymagania. Nity Huck są zaprojektowane do dużych obciążeń.

Zalety nitów

Nity wysokoobciążalne Huck nie bez powodu są chętnie używane przy trudnych projektach. Dzięki zastosowaniu dużych sił zakleszczających, uzyskaniu ogromnej wytrzymałości na ścinanie i wysokiej wytrzymałości na rozciąganie mają w wielu branżach szerokie zastosowanie. Nity Huck dwuelementowe mają wysokowytrzymały dwuczęściowy łącznik, wysoką siłę mocującą, napinającą i sprężającą. Są odporne na wibracje i mają duży obszar docisku oraz dopuszczenie TIR. Ryzyko korozji jest tu ograniczone do minimum. Niektóre z modeli gwarantują niski poziom hałasu instalacji oraz jej szybkość. Nity Huck zmniejszają też straty materiału. Pozwalają  też uzyskać trwałe połączenie bez deformacji nawet przy większych elementach. Producent oferuje je w różnych wariantach wykonania łba i trzpienia.

Cechy nit

Trzema głównymi cechami nit Huck są: ekstremalna wytrzymałość, wysoka niezawodność i absolutne bezpieczeństwo połączeń. Nity łączą niezawodnie i trwale ciężkie części oraz różne materiały, które są narażone na wibracje. Wysoka niezawodność daje możliwości zastosowań w wielu branżach. Prosty i szybki montaż nit zapewniają odpowiednie systemy narzędzi montażowych dostosowanych zarówno do narzędzi pneumatycznych, jak i hydraulicznych. Do montażu nitów potrzebna jest głowica dostosowana zarówno do łącznika, jak i narzędzia, oraz agregat hydrauliczny HK 432. Częściowo wymagany jest dodatkowy zestaw węży (do podłączenia do agregatu narzędzi hydraulicznych). Nity wysokoobciążalne Huck podejmują się różnych wyzwań. Przykładem może być połączenie dwóch elementów z tego samego materiału bądź różnych, na przykład stal lub tworzywo sztuczne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *